Ale!

I LOVE ME

119.00  109.00 

Kertyikö syksyn aikana vatsan ympärille ylimääräistä? Onko laiska ja vetämätön olo? Oikutteleeko selkä aika ajoin? Onko suoliston kanssa ongelmia? Onko stressi tuttu seuralainen arjessa? Hetkessä elämisen taito hukassa? Haluaisitko viimein alkaa elää koko potentiaalillasi?

Kategoria:

* * Seuraava ryhmä alkaa syksyllä 2021 **

Onko sinulle kertynyt vatsan ympärille ylimääräistä? Onko laiska ja vetämätön olo? Oikutteleeko selkä aika ajoin? Onko suoliston kanssa ongelmia? Onko stressi tuttu seuralainen arjessa? Hetkessä elämisen taito hukassa? Haluaisitko viimein alkaa elää koko potentiaalillasi? Tarvitko kannustusta hyvien elämäntapojen ylläpitämiseen? Haluatko treenata muutakin kuin kuntosalilla? Tuntuuko siltä, että nyt tarttis tehdä jotain oman kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin eteen?
Vastaus on tässä: Tämä huikeaa kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin pienryhmä-valmennus, ryhmä on myyty loppuun joka kerta alle viikossa!

Fysiikka ja mentaalivalmennusta yhdistävä uudenlainen valmennuskokonaisuus. 

Pienryhmässä opetetaan tunnistamaan syvät vatsalihakset, jotka ovat ryhdin ja selän hyvinvoinnin kannalta ne merkityksellisimmät lihakset. Opetetaan todella tehokkaita toiminnallisia vatsaliikkeitä, mitä voi jatkossa tehdä kotiharjoittelunakin helposti. Tavoitteena keventää ja kaventaa vyötärön ympärysmittaa ja erityisesti saada valmennettaville vahva core eli keskivartalo, muuta kehoa unohtamatta. Vahva core auttaa erityisesti selän kunnossa pysymiseen ja sen kuntouttamiseen, jos selkäongelmia jo esiintyy. Lisätään liikkuvuutta ja koko rangan seudun hyvinvointia kehonhuollon oikeilla liikkeillä. Valmennuksen aikana osallistujat saavat arvokasta tietoa oman kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin parantamiseen ja eri osatekijöiden (uni, ravitsemus, stressi, mielenhuolto, läsnäolon taito) vaikutuksesta siihen. Mentaalivalmennus auttaa asettamaan oman unelmaelämän kannalta oikeat tavoitteet. Kattavat kuntotestit ja jatkuva valmentajan tuki antavat tietoa valmennettavalle motivaatiota ja uskoa koko valmennusprosessin ajan.

Lisätiedot:

  • Kesto 4 kk
  • 12 tapaamista
  • Hinta Kuntomon jäsenille 109 €/kk, ei-jäsenille 119 €/kk
  • Valmentajana hyvinvointivalmentaja, FISAF kuntosaliohjaaja, hieroja, liikunnanohjaaja, life coach/mentaalivalmentaja, jooga&rentoutusohjaaja Susanna Mendelin-Sonny
  • Lisätiedot: susanna.mendelin-sonny(at)kuntomo.fi, p. 050 550 7665

Valmennus on tarkoitettu sinulle, joka:

  • Sinulle, joka haluat vahvan sekä liikkuvan kehon
  • Sinulle, joka haluat treenata tehokkaasti, turvallisesti ja monipuolisesti – muutakin kuin kuntosalia
  • Sinulle, joka haluat parantaa lihaskuntoasi ja kiinteytyä, mahdollisesti pudottaa painoa
  • Sinulle, joka haluat oppia syömään ravintotiheää, kehoa puhdistavaa ruokaa, joka hoitaa samalla suolistoa (ohjeissa huomioitu gluteeniherkkyys sekä foadmap-ruokavalio)
  • Sinulle, joka haluat oppia syvän unen salaisuudet ja ehkäistä kroonista stressiä
  • Sinulle, joka haluat oppia valjastamaan mielen voiman käyttöösi ja alkaa elämään omaa
    unelmaelämää
  • Sinulle, joka haluat saada ryhmän ja valmentajan jatkuvan tuen

Valmennukseen kuuluu:

  • 12 tapaamista Kuntomon kuntosalilla/ryhmäliikuntatilassa/ulkona pienryhmänä
  • Ryhmän yhteinen sparraus-tili watsupissa tai facessa toiveidenne mukaan
  • Alkukartoitus –tavoitteiden asettaminen sen pohjalta
  • Laajat hyvinvointitestit (vapaaehtoinen)
    • Kuntotestien sisältö: Kehonkoostumuksen mittaus (InBody), vyötärö-lantio -mitat, stressu / uni -kyselytesti, lihaskuntotesti (muunneltu punnerrus, vatsatesti, kyykkytestit), liikkuvuustestit (hartialiikkuvuus, sivutaivutus, kurotus
  •  2x InBody-kehonkoostumusmittaus
  • 2 x Kuntosaliohjelmat ja liikkeiden/tekniikoiden läpikäynti yhdessä
  • Teematreeni – toiminnallinen vatsatreeni/pilates – koti-ohjelmat
  • Ravitsemustapaaminen ja selkeät, laajat ja helppoja ateriamalleja sisältävä kirjalliset ravinto- sekä lisäravinneohjeet (huomioiden myös gluteeniton ja foadmap-ruokavalio tarvittaessa)
  • Mentaalivalmennusta:  Mielen voima tavoitteiden saavuttamisessa, Manifestointi, aarrekarttatyöskentely
  • Unen, stressin ja suoliston merkitys hyvinvointiin
  • Kehonhuolto ja venytysohjelman läpikäynti  ja koti-ohjeet, rullausohjeet
  • Huoltava jooga ja rentoutus
  • Aerobinen yhteisharjoitus esim. porrastreeni Köykkyrissä
  • Loppujuhlat  ja tavoitteiden saavuttaminen